ネパール研修🇳🇵 ついに出発です!!!

(English follows below)

今日はみんながわくわく待ち望んだネパール研修初日!
朝8:00に無事全員集まりました!
ここで出発前に驚くべきことが起こりました!?
フライトアテンダントの方から頂いた手土産、すごく美味しかったです!

先生も13年ぶりにお会いするという世界を飛び回るフライトアテンダントの元教え子の方がたまたま成田空港にいらっしゃったので私たちのためにお時間を割いて下さいました!また大変美味しい洋菓子も頂戴して素敵な方でした。航空業界に興味があったゼミ生は釘付けでした。

その後順調に手荷物検査、税関をクリアし…

搭乗!飛行機の中へ!

そしてついに、、、
ネパール研修スタートです!
まずは乗り継ぎのためバンコクへ向け旅立ちました!!!

バンコクまでは6時間半のフライトです✈️

Today is the first day of Nepal study tour which we're looking forward to.
We met up at Narita airport at 8:00AM and there something special happened to us!!!

A flight attendant who was the student of Mr.Seki came to greet the professor and gave a really gorgeous souvenir to us.
A big thank to Ms.Yukari for your time and the delicious mini cakes.

After that we proceed to the boarding gate.

Sitting on the plane gave us the solid feeling that Mero Sathi project has finally started.

We're going to transit in Bangkok before arriving at our finally destination, Nepal.

0 件のコメント:

コメントを投稿