授業報告(1週目)ついに!!2017年度関ゼミスタート!!

(English follows below)

〈第1回目の授業〉

2017年度関昭典ゼミナールスタートしました!
本年度、どうぞよろしくお願いいたします!!


いよいよ。2017年度、関ゼミがスタートしました!

初回の授業ということで、軽い自己紹介をしました。皆緊張気味でしたがとてもよさそうな人たちばかり。日本、中国、香港、マレーシア、ベトナム、フィリピン。超国際的なゼミでワクワクします、そのあと、先生がパワーポイントを使った自己紹介をしてくれました(全部英語)!とてもユーモアのある明るい先生だと思いました。これからゼミ生全員で力を合わせて、頑張っていきたいと思います!!


Finally, the Seki Seminar 2017 has started!!!
On the first day we were introducing ourselves, even though at first everyone seemed to be a bit nervous -I think I can speak in the name of the others- the initial impression was pretty good.
We are all from different countries, Japan, China, Hong Kong, Malaysia, Vietnam and the Philippines. Being part of such an international class brings a lot of excitement to everyone. Our professor also introduced himself in English, while showing moments of his life on the screen.

We found him very interesting and based on his presentation, it seems he has a good sense of humor as well. From now on, let's try our best and work hard together!

0 件のコメント:

コメントを投稿